אירועים

למען אחי > הווי ואירועים > כללי > מר חיים ביבס בבית ספרנו מודיעין
מר חיים ביבס בבית ספרנו מודיעין

פרויקט המבקרים זכה אף הוא להד נרחב, מידי תקופה פוקד את בית ספרנו "למען אחי" אחת מהדמויות של הממסד שבא להתעדכן ולראות מקרוב את הפעלת העניפה בין כתלי בית הספר, לפני כחודשיים נענה לבקשתנו ראש עירית מודיעין מר חיים ביבס הי"ו, והוא ואנשי משרד ירדו לשטח וראו מקרוב את המצב של התלמידים ואת תנאי השטח שבהם שכונים הכיתות. את פניהם קידמו מאות התלמידים ומקהלת בית הספר בניצוחו של מר וינדש הי"ו ששרו מספר שירים והנעימו את שהותם של המשלחת.
ראש העיר מר חיים ביבס הי"ו נשא מדבריו לפני תלמידי בית הספר ותיבל את דבריו במאמרי חז"ל, אני מתפעל לראות את כל מאות התלמידים ושמח שהגעתי כי אינה דומה שמיעה לראיה, אעשה אם אנשי לשכתי את הכל בכדי שתגיעו למבנה קבע במרכז עירנו ותמשיכו להתמיד ולהחכים עם הצוות הנפלא שלכם.
במהלך ביקורם עלו שניים מתלמידי בית הספר שהקריאו בחרוזים ברכה מיוחדת לראש העיר ואיחלו לו המשך הצלחה בפעילות הברוכה שעושה למען כל תושבי העיר וילדי העיר, וברכת ישר כח שהגיע במיוחד לראות את מה שחסר להם וישתדל להתאמץ עבורם שיגיעו למשכן הקבע. בסיום המעמד הודה ראש המוסדות הרה"ג רבי שמואל גבאי שליט"א לראש העיר שפינה מסדר יומו עבור תלמידי בית ספרנו, אנו מעריכים זאת ומברכים אותו להמשך עשיה ופריחה, וזכות אבותיו נבג"ע תלווה אותו שלא תצא ח"ו תקלה תחת ידו.

למען אחי שמחה לקחת חלק גם בהובלת מגוון פרויקטים קהילתיים-חברתיים

© 2024 למען אחי

Created by WINSITE